۴ طریق مهم که آژانس خلاق شما می‌تواند پول صحیح کند
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
۴ طریق مهم که آژانس خلاق شما می‌تواند پول صحیح کند
پنج شنبه 27 آذر 1399 ساعت 17:29 | بازدید : 78 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

هر زمانی در یک زمان، تجارتی را می‌بینم که باعث می‌شود اندیشه کنم، "خوب، چه کسی این کار را انجام داده‌است؟ "

به عنوان یک بازاریاب چیزی که من واقعاً به آن کمک می‌کنم. من فوراً در باره مخاطبان منظور و تاکتیک‌ها - به خصوص در درازا آگهی‌های تجارت سوپر بول صحبت می‌کنم.

من عاشق این بودم که این موسیقی عجیب و ناآشنا با عکس‌های اکشن چگونه بود. علاوه بر این، آن با مصاحبه با آشپز آشپز در بستگی بود. شنیدن در باره منوی غذا، الهامات در باره رستوران و دید گونه خوراک مایه شد ایده خوبی از جو در Sarto به من بدهد.

تحسین من از بازرگانی باعث شد که من به Erba، یک گردانیدن خلاق که طیف وسیعی از خدمات بازاریابی و تبلیغاتی را ارائه می‌دهد، هدایت کنم. شرکت‌ها از موسساتی مشابه Erba برای تولید فعالیت‌های حرفه‌ای و موثر استفاده می‌کنند.

به احتمال زیاد تیمی که در Sarto قصد داشت از سازمانی مثل Erba برای بالا بردن آگاهانیدن از رستوران خویش استفاده کند. اما چه چیز دیگری می‌تواند به آژانس‌های خلاق ارائه دهد؟ و چگونه پول توسط می‌آورند؟ Let's بعدی این سوالات را بررسی می‌کنند.

یک آژانس خلاق چیست؟ آن‌ها چه شغل می‌کنند؟

سازمانی سازمانی است که لیستی از خدمات یک صنعت ویژه را ارایه می‌دهد. پس یک آژانس خلاق، خدماتی است که خدمات مربوط به بازاریابی و تبلیغات را ارائه می‌دهد.

برای مثال، برخی از سازمان‌های خلاق که شما می‌بینید کسانی هستند که خدمات بازاریابی، برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و نام تجاری، بازاریابی influencer و چیزهای دیگر را ارائه می‌کنند. این سازمان‌ها معمولاً ردیف و مدل متفاوتی برای روش عملکرد آن‌ها و آنچه که ارائه می‌دهند دارند.

ادارات خلاق شغل زیادی را انجام می‌دهند. آن‌ها معمولاً یک پایگاه مشتری دارند و پروژه‌های مختلفی را برای آن‌ها از نخست تا پایان اجرا می‌کنند. برای مثال، یک موسسه influencer شدنی است داد و ستدها برند را پیدا کند که به جایگاه آن‌ها مربوط می‌شود.

اگر این به عقیده کاملاً گسترده می‌رسد، به این انگیزه که آژانس‌های بازاریابی معمولاً there's هستند، فلذا بسیاری از agencies و متخصصان کارآزموده می‌توانند به آن‌ها بررسی کنند. به انگیزه تاریکی جزیی، شدنی است تعجب کنید که این سازمان‌ها چطور عمل می‌کنند، یا حتی … چطور پول درمی آورند.

موسسات تجاری هستند. کسب و کارها برنامه‌هایی برای کسب درآمد دارند، اما استثناهایی هستی دارد که منحصر به سازمان‌ها هستند. سپس، let's به لیستی از روش‌هایی که در حال شناور ابقاء هستند، شیرجه می‌زند.

۱. مدل‌های قیمت‌گذاری

هر کمپانی به یک مدل قیمت‌گذاری برای شارژ خدمات خویش نیاز دارد، و آژانس‌ها نیز استثنا نیستند. مدل‌های قیمت‌گذاری توسط موسسه تعیین می‌شوند و باید ارزش خدمات ارایه‌شده و وانگهی استانداردهای صنعت را منعکس کنند.

برخی از مدل‌های قیمت‌گذاری برای سازمان‌ها مفیدتر از دیگر سازمان‌ها هستند - با شرکت به شرکت متفاوت است. احتمالاً مدل قیمت‌گذاری شما طبق چیزی است که از یک سازمان گوناگون دیده‌اید، اما این مدل کاملاً برای اهداف کسب‌وکار شما تاثیر گذار است.

اگر در حال کوشش برای ایجاد یک مدل قیمت‌گذاری هستید، یا آژانس شما با راهبرد فعلی شما همخوانی دارد، به این گونه موارد مشترک برای سازمان‌ها اشاره کنید.

نرخ ثابت

اگر شما الی به حال یک اندوخته را برای یک سرویس ذخیره کرده‌اید و پس از سپریدن آن را پرداخت کرده‌اید، در یک مدل نرخ ثابت کمپانی کرده‌اید. این مدل با محاسبه اینکه یک پروژه چند ساعت طول می‌کشد، با نرخ ساعتی محاسبه می‌شود. این مقدار به دو هزینه دسته می‌شود: یک درست و یک بعد از پروژه.

برای مثال، let's می‌گوید که من ۱۲۵ دلار برای خدمات رسانه‌های اجتماعی برای یک کمپین گرفتن می‌کنم. در یک مدل نرخ ثابت، این قیمت از ساعت‌های پیش‌بینی‌شده باره نیاز و چقدر هزینه در هر ساعت برپایی می‌شود. در ابتدا، مشتری من و من با یک حساب ودیعه ۵۰ دلاری با بقیه توافق کردیم.

این مدل قیمت‌گذاری می‌تواند سودمند باشد اگر آژانس شما باره بهره‌گیری پیمان گیرد، چون این طریق همچنین شامل رویکرد retainer است. به طور خلاصه، شما باید در ارتباط با میزان مسئولیت برای هر مشتری اندیشه کنید زیرا قبلاً مشخص شده‌است.

با این حال، چنانچه پروژه بیش از مقدار پیش‌بینی‌شده ساعت طول بکشد، آژانس‌ها می‌توانند در یک مساله شرکت کنند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت‌گذاری باید منعکس‌کننده شغل باشد، ولی اگر هزینه در حال آماده تعیین شده‌باشد، مشکل است. برای کم کردن این، پیشنهادها خویش را مشخص کنید - به عنوان مثال، یک کمپین تویی‌تر برای یک ماه می‌تواند نرخ خودش باشد.

مبتنیبر ارزش

این مدل قیمت‌گذاری پس از تکمیل project's تعیین می‌شود. بر مبنای بازدهی سرمایه، بها طبق آنچه که نمایندگی و مشتریان در مورد آن توافق دارند، به اشتراک گذاری ریسک و اجرت تعیین خواهد شد.

برای اجرای این مدل باید از چند مرحله پیشه کنید. اول، اهداف مشتریان را مشخص خواهید کرد و اطمینان حاصل خواهید کرد که قابل‌اندازه‌گیری هستند. در این حالت، let's می‌گوید که مشتری می‌خواهد نرخ تبدیل را با تبلیغات تبلیغاتی افزایش دهد.

بعد از معرفی اهداف client's، برآورد قیمت، و تذکر مشتری به این موضوع اشاره کرد که این موضوع باید پس از تکمیل تغییر کند. عدم تحقق اهداف، کاهش قیمت پایین‌تر را شدنی می‌سازد، در حالی که از آن‌ها فراتر می‌رود، نشان وارونه خواهد داشت.

برای این مدل قیمت‌گذاری برای کار، سازمان‌ها به یک پیشینه ثابت شده از انتظارات مشتری بیچارگی دارند. به همین دلیل، اگر برای شروع پیشه کار می‌کنید، فروش این مدل مشکل باشد - you'd حائز پیشینه کمی برای اثر دادن شغل پیشین هستند.

این مدل برگزیدن احسان برای آژانس‌ها با پیشینه نیرومند و پیشینه پروژه‌های دارای عملکرد بالا است. نشانه دادن شواهدی از ارزشی که به مشتریان می‌دهید نرخ شما را تقویت می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها در زمان گزینش your راحت‌تر باشند.

آهنگ همگامی افقی

نرخ ساعتی به میزان ساعتی تعیین می‌شود که یک کمپانی در حال پیشه بر روی یک پروژه برای یک مشتری است. در این سناریو، اگر آژانس رسانه‌های اجتماعی من یک کانال رسانه اجتماعی برای مدت یک فعالیت تبلیغاتی را اداره کند، من طبق مقدار ساعاتی که صرف اتمام این پیشه می‌شود، مسئولیت خواهم داشت.

اگر من ۴۰ ساعت شغل کردن بر روی یک کمپین با نرخ ۱۲۵ / ۱ $ را هزینه کنم, پس من متعلق به مشتری ۵۰۰۰ دلار به دست خواهم آورد. به طور کلی, موسسات با نرخ ساعتی خویش طبق ارشدیت میانی کارکنان (های) درگیر, و یا بر روی یک سری بها تعیین‌شده در همه کشتی به توافق می‌رسند.

اگر سازمان شما حائز تخصص‌های چندگانه باشد، این یک مدل قیمت‌گذاری مفید است. شما می‌توانید یک بها برای یک مجموعه از خدمات را در هیات‌مدیره ارائه دهید. یا می‌توانید بهترین کارکنان را برای پروژه‌های ویژه طبق پهنای باند مشخص کنید.

با این حال پیش‌بینی جریان نقدی با این مدل دشوار است. هم چنین آن می‌تواند خستگی را بر روی مشتری اتمام دهد - هرچه اغلب طول می‌کشد تا کار را سپریدن دهد، دست‌مزد اکثریت گرفتن خواهید کرد. بنابراین مشتریان در درازا مدت پروژه در باره بهره‌وری مطمئن نیستند.

۲. تبلیغات

سازمان‌ها بیشتر خدمات تبلیغاتی برای کمک به مشتری برای پخش تبلیغاتی که به مشتری کمک کرده‌اند، ارایه می‌دهند … به طور معمول، سازمان‌ها درصد بازدهی سرمایه را متعلق به تبلیغات گرفتن می‌کنند، که یک راه برای ایجاد درآمد اغلب است.

در همان حالت، آژانس‌ها می‌توانند تبلیغات برای کمپانی خود را اجرا کنند. در این مورد، همه درآمد حاصل از تبلیغات به طور مستقیم به سازمان برمی گردد. ما به این گزینه‌های اغلب در عمق نگاه می‌کنیم.

رسانه‌های پولی

آژانس‌ها می‌توانند مشتریان را بر مبنای بازدهی رسانه‌های پرداخت کنندگان شارژ کنند. آگهی‌ها، نتایج جستجو، و محتوای حمایت شده that's شده، نمونه‌های رایجی از این گونه اعلان هستند. معمولاً آن‌ها برای توسعه دسترسی و ترافیک کاربرد می‌شوند.

به عنوان مثال، اگر من کار و جنبش رسانه‌های اجتماعی برای یک مشتری را اجرا می‌کردم، و احد از استراتژی‌های بازاریابی محتوای من دربرگیرنده تبلیغات بود، من می‌توانستم آن را در نظر بگیرم، از آنگونه هزینه‌هایی که برای اداره آن‌ها در قیمت کلی که من مسئول مشتری هستم را در نظر بگیرم. همچنین، من در ضمن می‌توانم برگزیدن کنم که بعد از فرجام جنگ، درصد همه ROI را انتخاب کنم.

گنجاندن بازدهی اعلان پرداخت‌شده در پروژه‌ها تضمین می‌کند که کار هزینه را بدون در عقیده دریافت نتایج، پرداخت می‌کند. همچنین می‌توانید از رسانه‌ها برای تبلیغ کمپانی تان استفاده کنید. به دلیل پشتیبانی رسانه‌ها از صبر تا واپسین،انجام فعالیت تبلیغاتی، این استراتژی به نکوداشتن با یک مدل قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش شغل می‌کند.

در تملک رسانه

تملک رسانه به سادگی به معنی تمام محتوای برپایی شده توسط بنگاه شما است. فلذا اگر شرکت رسانه‌های اجتماعی من پست‌های وبلاگ، توئیت ها، پست اصلی فید، سنجاق و سایر عناصر رسانه‌ای را ایجاد کند، کل آن‌ها از آن "مالکیت" هستند. قصد از این گونه رسانه‌ها تربیت ارشاد است.

آژانس‌ها می‌توانند براساس میزان رسانه‌های دولتی ایجاد شده در هر کمپین، یا با توافق بر روی یک درصد از ROI با مشتری شارژ کنند. به عنوان مثال، تکاپو رسانه‌های اجتماعی من ممکن است دربرگیرنده ۱۵ رسانه دولتی باشد که من برای همه در یک سررسید و یا طبق منظور client's شارژ می‌کنم.

شما می‌خواهید از رسانه‌های دولتی برای تبلیغ اسم بازرگانی خود بهره‌گیری کنید. این شغل ارزش شرکت شما را به آینده خواهد رساند و به طور ایده‌آل آن‌ها را متقاعد خواهد کرد که آن را تبدیل کنند.

۳. پروژه‌ها

در اینجا، "پروژه‌ها" به این معنی هستند که شما چگونه خدمات خویش را ارائه می‌دهید. در حالی که مدل‌های قیمت‌گذاری، میزان مسئولیت شما را مشخص می‌کنند، این جنبه بر آنچه شما ارائه می‌کنید تمرکز دارد. آژانس‌ها در دو شیوه مختلف به پروژه‌ها می‌پردازند و برخی از آن‌ها منحصر به قوانین خودشان هستند.

سپس، let's رایج‌ترین روش‌ها را رسیدگی می‌کند که می‌توانند با پروژه‌ها رویارویی کنند.

یک - حذف

این یک پای بست، موردی است. برای یک پروژه خارج از پروژه، مشتری و سازمان بر روی یک سری خدمات و بها توافق دارند. به طور کلی، یک فراخوانی برای مدل‌های قیمت‌گذاری که می‌تواند انعطاف‌پذیر باشد، به طوری که قیمت‌ها می‌توانند به صورت جداگانه تنظیم شوند.

آژانس‌ها می‌توانند کمپین‌های ساده، ایجاد درونمایه یا خدمات دیگری را ارایه دهند که با این روش اهداف مشتری را برآورده می‌کنند. به عنوان مثال، شرکت رسانه اجتماعی من شدنی است تبلیغاتی تبلیغاتی را با به کارگیری کانال رسانه‌های اجتماعی یا مدت‌زمان مقاوم اتمام دهد.

این ساختارها برای موسساتی که می‌توانند یک مدل قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر را حفظ کنند، مفید هستند. علاوه بر این، اگر شرکت‌ها خدماتی را ارایه می‌کنند که مشتریان بتوانند متعلق به برگزیدن کنند، one اهداف را متمرکز نگه می‌دارد. این رویکرد به مشتریان فرمان سفارشی کردن کامل می‌دهد.

Contracted مشتری

آژانس‌ها می‌توانند پروژه‌ها را براساس قرارداد توافق‌شده امضا شده توسط هر دو طرف اجرا کنند. این قرارداد خدمات ارایه‌شده، درازا توافقنامه و نرخ را مشخص خواهد کرد. به طور معمول، مشتریان قراردادی برای پروژه‌های بلند مدت هستند.

Let's می‌گویند که شرکت رسانه‌های اجتماعی من یک مشتری را با قصد اداره حساب‌های فیس بوک و اینستاگرام برای یک نرخ مقاوم ماهانه امضا می‌کند. طول این قرارداد یک سنه است و مجموعه‌ای از خدمات مرتبط، مثل گزارش تجزیه و تحلیل‌های ماهانه را دربرگیرنده می‌شود.

این سناریو متداول است و بسیاری از آژانس‌ها روابط مشتری خویش را با قراردادها تنظیم می‌کنند.

اگر می‌خواهید یک مجموعه درآمد و روابط مشتری عمیق داشته باشید، مشتریان contacted می‌توانند یک گذرگاه خوب برای نمایندگی شما باشند. در درازا زمان، تیم شما به مشتری و نیازهای آن‌ها در حین تکامل آشنا می‌شود. این می‌تواند منجر به درمان بازدهی سرمایه شود.


با این حال، شدنی هست مشتری‌ها نسبت به امضای قرارداد دراز مدت مردد باشند. دقت کنید که کمپین‌های موفق بلندمدت مشتری را برای کم کردن worries نشان دهید. همچنین می‌توانید یک محاکمه برای مدت‌زمان کوتاه‌تر را اجرا کنید.

بازاریابی ورودی

آژانس‌ها می‌توانند از تلاش‌های بازاریابی خود پول بدست آورند. البته، نمایندگی شما به احتمال زیاد فعالیت‌های بازاریابی را برای مشتریان انجام می‌دهد. با این حال، چنانچه شما تبلیغات PPC را بر روی وب سایت خود اجرا کنید، راه‌هایی برای بازاریابی برای نمایندگی شما وجود دارد.

بازاریابی ورودی یکی از بهترین روش‌ها برای صرفه‌جویی در پول از اسم شرکت شما هست. چنانچه شما ارزش برای مخاطب هدف خود را از قبل مهیا کنید، باید زمان و منابع سرد ارتباط و emailing را هدر دهید. علاوه بر این، رهبری شما ارزشمندتر هست.

زمانی که آگهی‌های تبلیغاتی را اجرا می‌کنید، به دنبال گزینه‌های PPC هستید، بنابراین می‌توانید با هر کلیک پول کسب کنید. علاوه بر این، فرآوری محتوا، برای مثال، ebooks و کاغذ سفید، که برند شما را تبلیغ می‌کنند. این می‌تواند در قبلنهادها برای مشتریان احتمالی گنجانده شود.

Referrals

احتمالاً به مراجعات به برخی ظرفیت برای مشتریان نو اعتماد دارید. ارجاع مشتریان خوشحال به شما ارتباط‌های با کیفیت و مشتریان بالقوه نو می‌دهد. در اصل، این نوع از بازاریابی دهان به شما کمک می‌کند تا مشتریان احتمالی برپایی کنید.

به غیر از کسب کسب و کاره‌ای بیشتر، ارجاع به تقویت رابطه شما با مشتریان کمک می‌کند. از آن‌ها برای ورودی خود پرسش کنید، و چنانچه شرکت شما را به یک رفیق معرفی کنند. به این ترتیب، شما در مورد رهبری رهبری فعال هستید.

۴. مشارکت

آژانس‌ها می‌توانند از هم‌کاری با سازمان‌های سایر برای فرآوری درآمد و راهنمایی فایده بهره‌مند شوند. به influencers، مشتریان، و سایر آژانس‌ها در حوزه کاری خود فکر کنید که پتانسیل لازم برای شرکت در یک کمپین با شرکت تان را دارند.

شراکت روابط فایدهمند دو طرفه هست که هر دو طرف را به دست می‌آورد و درآمد برپایی می‌کند. رهبران فکری هدف دارند تا حتی چنانچه یک شراکت را تامین کنند، به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ شما هنوز هم می‌توانید شبکه خود را توسعه دهید و ارتباطات نوی برپایی کنید.

با influencers

چنانچه agency با influencers کار می‌کند، شراکت را با شمار کمی از کمپین آگاهی از برند در نظر بگیرید. آن‌ها طرفدار شرکت شما خواهند بود و شاید در چند آگهی یا پست‌های پشتیبانی شده نما شوند.

همانطور که شما در مورد influencers که با آن‌ها شریک هستید، فکر می‌کنید، به یاد داشته باشید که چنانچه مشتری نیستند، یکی از آن‌ها را به صنعت خود گزینش کنید. این influencers افرادی خواهند داشت که به مطالب مشابه شما علاقمند هستند و دارای پتانسیل عالی برای مدیریت کیفیت هستند.

برای مثال، این پست را از Twitch's اینستچنانچهام چک کنید. این پست، YouTuber، lilsimsie، را به عنوان سفیر اعلام می‌کند. سیمز ۲، بازی رایانه‌ای twitch سیمز ۲.

چون او پیروان زیادی دارد, احتمالاً یک جنبش کارساز برای انقباض هست. بین یوتیوب و اینستچنانچهام به دنبال آن, سیمز پتانسیل برپایی دیدگاه‌ها و درآمده‌ای تبلیغاتی را دارد.

با مشتریان

مشابه نمونه آخر, به جای شراکت با یک مشتری, تیم را با مشتری تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید از شهادت مشتریان به عنوان بخشی از کمپین نسل نخست هستفاده کنید. این همچنین یک جایگزین کم‌هزینه برای افزایش بها کارایی گذاری هست.

شما می‌توانید رضایت‌نامه را مجانی دریافت کرده و از دارایی‌های بصری که برای مشتری برای مشتری برپایی کرده‌اید هستفاده کنید. به عنوان نمونه, نگاهی به این پست از مردم ویروسی ارگان ملل بیاندازید:

این پست نشان می‌دهد که چگونه یکی از مشتریانش با ماهی طلایی برای حمایت کار می‌کنند. در حالت ایده‌آل, این پست انواع گوناگون کشور ویروسی که با آن‌ها کار می‌کند را نشان خواهد داد, بنابراین کارایی گذاری‌های مشابهی نیز ارزیابی خواهد شد. این نوع از محتوا برای آژانس‌های آینده و کارایی گذاری ها مفید هست که به دنبال کمک و ارائه کمپین هستند.

علاوه بر این, طرفداران این دسته, پریسیلا ونتورا و موسساتی که ماهی طلایی را دنبال می‌کنند می‌توانند از این پست بیایند و تصمیم بگیرند درمورد خدمات تحقیق کنند.

با آژانس‌های دیگر

شاید شما یک آژانس را اداره کنید که صرفاً روی رسانه‌های اجتماعی تمرکز می‌کند. تیم شما درک می‌کند, خلق می‌کند, و فقط برای رسانه‌های اجتماعی کمپین می‌کند. کار می‌کند, و عالی هست.

اما می‌دانید که آژانس شما از ارائه کمی غالبا به مشتریان فایده می‌برد. برای آن, شراکت با بنگاهی را در نظر بگیرید که خدماتی را ارائه می‌دهد که وب سایت‌های تماس جمعی را تکمیل می‌کند.

یک قرارداد مشارکت می‌تواند شامل یک پیشنهاد خدمات بسته‌ای باشد: مشتریان می‌توانند هر دو سرویس را از هر بنگاه برای یک بها ویژه دریافت کنند. این راه عالی برای به دست آوردن مشتریان نو و برپایی کسب‌وکار نو هست. آژانس‌های مکمل رقابت مستقیمی نخواهند داشت و به مشتریان خود ضربه می‌زنند.

گاهی اوقات, آژانس‌های خلاق قهرمانان گمنام مورد علاقه شما هستند. همیشه جالب هست که ببینید کدام آژانس‌ها یک کمپین ویروسی فرآوری می‌کنند. اما برای به دست آوردن منابع برای برپایی یک کمپین کارساز, شما به درآمد نیاز دارید.

برای الهام غالبا, ارزیابی کنید که آژانس‌های مورد علاقه شما چه کار می‌کنند. آن‌ها چگونه مدل‌های بها‌گذاری را مدیریت می‌کنند و چگونه از کانال‌های اجتماعی خود هستفاده می‌کنند? آیا برای آن آژانس تبلیغات می‌کنید?

آژانس‌های خلاق می‌توانند از منابع زیادی برای جذب پول غالبا هستفاده کنند. چنانچه بخشی از یک آژانس هستید که برای رسیدن به قصد کوشش می‌کند, برخی از ایده‌های خلاقانه را در بالا در نظر بگیرید تا مدل بها‌گذاری خود را تنو ساختار کرده یا درآمد را از طریق مشارکت یا خدمات اضافی افزایش دهید.

برای شغلی درخوهست دهید, اطلاعات مهم را پی‌گیری کنید و برای مصاحبه با کمک این کیت جویندگان کار مجانی مهیا شوید.
منبع



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 21
:: بازدید سال : 174
:: بازدید کلی : 384